[vpsFree.cz: community-list] Co pouzit na spravu jednoho serveru

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Oct 31 16:10:41 CET 2016

Hoj,

poautomatit si spravu byt jednoho serveru neni nikdy promrhana prace.

Mas pak jednodusi celou tu masinu rebuildnout + na tom muzes stavet hned
dalsi stroje a odpadava to "prekecavani se", protoze ti staci proti
cerstvy masine akorat postvat spravne conf management.

Co si konkretne vyberes je asi jedno, ale Ansible mi prijde na takhle
maly setup asi jako nejvhodnejsi (i kdyz ma spoustu much, ale to maji
vsechny conf managementy).

/snajpa