[vpsFree.cz: community-list] 1st vpsFree Hackaton

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Mon Nov 28 17:39:03 CET 2016

Dopiste se prosim, kdo mate zajem o misto k ubytovani, do zitrka(!!):

http://piratepad.net/vpsfree-hackaton-poznamky

Budeme zrejme volit neco o zastavku od Brmlabu; radi bychom se sesli uz
v patek vecer v Crossu, tam probereme v bojovne nalade, co je potreba
udelat, jak to budeme delat atd.; pocitam, ze Hackaton v sobotu bude
nejrealistictejsi oficialne odstarovat tak v 10 rano.

Sobota->nedele to s Crossem vidim bidneji, protoze minimalne mne bude
slozity odtrhnout od hackovani, takze proto ten patek :)

Zapiste se tedy prosim do piratepadu, orientacne pocitam, ze jedna noc
vyjde na pokoj pro dva lidi se snidani okolo 1500 Kc. Detaily budu vedet
zejtra, takze se tam prosim do zitrka (!!) dopiste.

/snajpa