[vpsFree.cz: community-list] regulace topení a domácí automatizace

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Thu Nov 24 21:23:49 CET 2016

Ahoj,

čeká mě v příštích pár týdnech vyřešit regulaci topení pro rekonstrukci
našeho domku a tak jsem se vrhl na průzkum co nám open source nabízí ve
směru regulace a automatizace. No je toho tedy nepřeberně. Jelikož mi
nedávno dorazil Turris s letáčkem na BigClown, tak jsem doufal, že by to
šlo na tom, ale projekt je zřejmě teprve v počáteční fázi.

No abych neplkal, to co teď primárně řeším je regulace radiátorů v
jednotlivých místnostech, takže bych si představoval hlavice se servem
ovládané z centrály, teplotní čidlo v každé místnosti a nějaký systém na
Turrisu, co by mi to řídil. Koukal jsem na Jablotron, Elektrobock a
spoustu dalších, četl jsem si o openHAB, FHEM, ...., na rootu je nějaký
článek, že jsou možnosti připojit hlavice od Honeywellu do opesource
centrály apod. Ale je toho děsně moc.

Tak se chci zeptat, jestli jste to náhodou už někdo neřešil a nemáte
nějaký tip kterým směrem se vydat, co je třeba slepá ulička a tak.

Předem díky za každý nápad.

Štěpán.