[vpsFree.cz: community-list] Jaky server (pro virtualizaci)??

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sat Nov 19 10:44:03 CET 2016

Jaky je duvod v roce 2016 doporucovat nekomu HW raid? ;)

IMHO je to akorat za trest, ne ze by to bylo k necemu dobry...

A jeste to sam priznas na prikladu s konvici ;)

UPS neni potreba, Xeon E3 muze byt malo velmi snadno - je to jenom
desktopova rada procesoru a neda se tam dat vic jak 32G RAM.

Budto se bavime o masine na vyvoj, nebo na produkci. Tohle mela byt
masina na vyvoj - kdyz nejde stava v kanclu, nejde ani masina na vyvoj,
to je logicke, UPS netreba.

/snajpa