[vpsFree.cz: community-list] Jaky server (pro virtualizaci)??

Jan Teluch vpsfree at kewl.eu
Fri Nov 11 16:57:12 CET 2016

Ja som akurat vcera na inzerat kupil Dell PowerEdge R210 II (prave s tym E3 v2 Xeonom co spominal snajpa), je to male (nieje to full size na hlbku, len 40 cm), ma to malu spotrebu (pri idleni to miestami berie len 25-30W, ak teda upska neklame, za co by som ruku do ohna nedal) a napriek tomu este stale celkom slusny vykon na nejake mensie veci. Nieco take by asi tiez mohlo vyhovovat, zalezi na tom budgete a tom co od toho ocakavas. Ja som to kupil za 5k Kc, na aukre bol este jeden starsi (prva generacia R210), za 4000 myslim, ale to uz ma zas o 3 roky starsi procesor, takze ked R210 tak by som bral asi len tu dvojku.

	bye, JoHnY.

	bye, JoHnY.