[vpsFree.cz: community-list] Zabezpečení webhostingu

info [at] iostream.sk info at iostream.sk
Wed Nov 9 08:46:11 CET 2016

Ja len doplnam ze od vanila instalacie po "production-ready" system ta
caka vela prebdenych noci(ale tak toto sa da povedat skoro o vsetkom >>
installation-*defaults*), bezpecnost je proces nie ciel ako sa hovori ;)

V kazdom pripade ispconfig je celkom parada a j, sory za paraf. ale aj
tu plati ze ked rozsypes dostatok zrna na klavesnicu basic instalaciu
zvladne aj kura ;)