[vpsFree.cz: community-list] Zabezpečení webhostingu

Richard Marko rissko at gmail.com
Sun Nov 6 14:33:25 CET 2016

On 11/06/2016 01:51 PM, Miroslav Šedivý wrote:
> Ahoj,
>
> používám VPS primárně jako webhosting pro svoje projekty. Nedávno jsem
> tam kamarádovi umístil jeho Wordpress a teď se mi tam přes
> bezpečnostní chybu ve WP dostal nějaký bordel - v každém index.php
> souboru mám x kB škodlivého kódu.
>
> Otázka tedy zní, dá se nějak jednoduše izolovat každý web, aby proces
> jedné domény nemohl zapisovat do souborů jiné domény? V security jsem
> dost laik, takže prosím i shovívavost. Díky.
>
> S pozdravem
> Miroslav Šedivý

okrem toho co sa uz spominalo treba drzat wordpress aktualny - pouzivam
wp-cli (http://wp-cli.org/) a skript, ktory sa vola z cronu a posle mail
ked vyjde update -
https://gist.github.com/sorki/0b5fc4e4bf3192d32ec12b2edcaf2621

wp-cli umoznuje aj samotny update vratane pluginov. Teoreticky by mohlo
ist upravit wp_check_update.sh skript aj o funkcionalitu, ktora by
automaticky updatla wp a poslala mail len ked to failne.

--
Richard Marko