[vpsFree.cz: community-list] Zabezpečení webhostingu

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Sun Nov 6 14:00:17 CET 2016

Koukam, ze jsem nestihl odpovedet driv, nez nekdo zase vytahne
kontejnery na izolaci atd. - kontenery jsou hlavne pro to, aby clovek
mohl mit uplne jinak nastavene to prostredi operacniho systemu (napr.
ruzne verze interpreru apod.).

Lidicky, nezapominejte, ze Unix tohle ma vyresene uz od zacatku - od
toho ma Unix uzivatele, od toho je to viceuzivatelsky system :)

Tzn. tedy pustit kazdy web pod jinym userem a zaridit, aby si na urovni
opravneni k tem souborum navzajem nevidely na data.

/snajpa