[vpsFree.cz: community-list] Vcerejsi vypadek masteru

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed Nov 2 15:51:32 CET 2016

Cauves,

Masteru padl routing v CEColo a failover na zalohu nevydal, jak mel, cili to museli docasne pustit tranzitem.

Mame v planu mit i svoje linky a konektivitu si resit po svem, casem od Masteru budeme brat jenom zalohu. I kdyz je Martin Zidek (jejich hlavni sitar) je borec, nemuzou 100% vyhovet vsem se vsemi specifickymi pozadavky, cili to vezmeme kousek do vlastnich rukou.

Vubec toho chystame strasne moc, v poslednich tydnech ani nevim, kde mi hlava stoji :))

Vsechno to zahrnu do prednasky na OpenAltu, tak dojdete, jestli muzete :)

/snajpa