[vpsFree.cz: community-list] Přidali jsme se k aktivitě proti cenzuře internetu

Vladimír Drgoňa vlado at drgona.eu
Tue May 17 13:17:17 CEST 2016

Ahojte,

sledujem túto aktivitu aj celé dianie, dnes ráno som pozeral
http://www.prichazicenzor.cz/ a čudoval som sa, že vpsfree sa ešte
nepridalo. Teoreticky to môže zasiahnuť aj mňa. Nikto nevie, čo môže
nejakého "úradníka" na ministerstve napadnúť. Ak sú rovnakí ako na
Slovensku, kľudne mi zablokuje domény, ktoré bežia v Brne, majú príponu
*.sk a absolútne nijak nesúvisia s hazardom.

Vlado.

Dňa 17.05.2016 o 13:06 Petr Krcmar napísal(a):