[vpsFree.cz: community-list] Sraz U Balbínů v úterý 24. května

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Tue May 17 10:19:49 CEST 2016

Dne 17.5.2016 v 10:12 Pavel Hruška napsal(a):
> en se hlásím, že Olomouc by taky nebyl špatný, jsou i jiné pupky světa
> než PRG a BRQ :o). A nemám problém s tím zajistit nějakou hospůdku. Jen
> nevím, kolik nás tady odsud je...??? Má to cenu?

Já bych řekl, že určitě má. Podle mých starších statistik je přímo v
Olomouci 12 členů:
https://blog.vpsfree.cz/odkud-vlastne-jsme-zdaleka-nejen-z-prahy/

Ale předpokládám, že přijede i někdo aktivní z okolí, není problém se do
Olomouce dostat třeba vlakem. V rámci kraje to není potíž. Tedy alespoň
já bych do 30 km přijel, ale mně takové cestování nedělá problém :-D.

--
Petr Krčmář
vpsFree.cz