[vpsFree.cz: community-list] Sraz U Balbínů v úterý 24. května

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Mon May 16 20:50:54 CEST 2016

Ahoj všem,
   svoláváme sraz na úterý 24. května od 19:30 do restaurace U Balbínů
(http://ubalbinu.cz/) - stůl je na mé jméno. Bude to volný komunitní
sraz, přijdu já, Pavel Šnajdr a snad i další lidé z vedení vpsFree.cz.
Pro pořádek prosím o zapsání do Doodle, abychom věděli, jestli
nepřekročíme zamluvenou kapacitu.

http://doodle.com/poll/v2g7m6cave498py3

Rád bych tímto zahájil pravidelná setkání po celé republice. Ideálně
bychom měli získat zodpovědného člena v každém krajském městě. Já si
vezmu zatím Prahu a Liberec, kdo se hlásí za další kraje?

https://cs.wikipedia.org/wiki/Krajsk%C3%A9_m%C4%9Bsto_(%C4%8Cesko)
https://sk.wikipedia.org/wiki/Krajsk%C3%A9_mesto_(Slovensko)
Petr Krčmář
vpsFree.cz