[vpsFree.cz: community-list] Posílání SMS z Linuxu (SMTP-SMS na Android)

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Wed May 11 12:42:30 CEST 2016

Tak kluci z Base delaji pro Picka Fedoru, cili software stacku a co
delat, aby to nevytuhavalo a podobne, rozumime, v tom neni problem.

Nez duinko, to uz radsi custom ARM reseni, duinko pls.. :D

Btw, ja nebastlim veci na protoboardech, ja si delam svoje plosnaky and
all, kdyz uz :) Vzdycky to bylo moje hobby a navrh elektronickejch
zarizeni je tak nejak muj zalozni plan, kdybych nemel co do huby :)

Nicmene, napsal jsem borcum do GTS, diky Stepanovi za kontakt (off-list
mi poslal).

Uvidime, co vymyslime, ale verim, ze nakonec vlastni posilani SMS asi
nebude potreba, po tech pozitivnich ohlasech tuto na GTSku ;)

/snajpa