[vpsFree.cz: community-list] odesilani SMSek

Martin Miksanik miksanik at gmail.com
Tue May 10 15:37:12 CEST 2016

Ja uspesne pouzival SMStools, fungovalo to jak na prijimani, tak posilani,
reporty, dokonce slo volat (a pipat zpravy).

Rozjel jsem to s cinterionem, siemensem, huawei klicenkou. celkem bez
problemu.

Je super, ze jdou psat primo hooky na eventy.

Ale pouzival bych to jen pro monitoring serveru, kde mohl vypadnout inet.
Pokud sluzbu na posilani, tak bych si zaridil nekam linku, kde to zvlada o
nekolik radu vice SMS/s

S přáním pěkného dne,
Martin Mikšaník

gsm: +420 602 623 934