[vpsFree.cz: community-list] vpsAdmin v2.3.0 -- stahování záloh v CLI

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Wed Mar 23 10:16:51 CET 2016

On 03/21/2016 09:57 AM, Jakub Skokan wrote:
> PS: mohl by to někdo vyzkoušet na BSD? Mělo by to fungovat nad jakýmkoli
> systémem se ZFS a Ruby >= 2.0.

Pushnul jsem na rubygems vpsadmin-client-2.3.1, ktery jiz bezi na
FreeBSD. Kdyz uz jsem mel to FreeBSD pustene, rovnou jsem umoznil
pouziti delegace prav k datasetum [1] (coz na ZFS on Linux neni
implementovane), takze ke stahovani zaloh uz program nemusi bezet pod
rootem a nepotrebuje ani sudo.

[1]
https://kb.vpsfree.cz/navody/vps/datasety#stahovani_zaloh_pod_obycejnym_uzivatelem_s_vyuzitim_delegace_prav

Jakub