[vpsFree.cz: community-list] vpsAdmin v2.3.0 -- stahování záloh v CLI

Marcišin, Miroslav me at h00ked.cz
Mon Mar 21 15:58:03 CET 2016

Zkusim se zeptat na jeden poznatek - pri stahovani snapshotu mi to cca
dvakrat za stazene 1% archivu skoci do 15ti vterinoveho odpoctu (asi nejakw
que_wait) asi nejaka cekacka, ze stahuji rychleji nez se spanshot generuje,
nebo jsem uplne mimo? :D Zkousim to na OSX

The download is being prepared...

Downloading to 3778__2016-03-08T01-00-30.tar.gz

 ETA: 02:12:30 Downloading ~18.54 GB: [====
                                        ] 6% 2289 kB/s