[vpsFree.cz: community-list] vpsAdmin v2.3.0 -- stahování záloh v CLI

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Mon Mar 21 15:29:45 CET 2016

On 03/21/2016 02:06 PM, Vladimír Drgoňa wrote:
> neviem čo robím zle, ale stále končím nejakou chybou:
>
> [root at doma ~]# vpsfreectl backup dataset sroot/data/backup
> (1) Dataset 1319
> (2) Dataset 1319/fotky
> (3) Dataset 1319/log
> (4) VPS #2959
> Pick a dataset to backup: 1
> cannot open '-tsnapshot': dataset does not exist
> cannot open '-oname,property,value': invalid dataset name
> zfs get -Hrp -d2 name,creation -tsnapshot -oname,property,value
> sroot/data/backup failed with exit code 1

Tak jsem nakonec to FreeBSD zkusil a jedna se o nekompatibilitu mezi zfs
utilitou na ZFS on Linux a BSD -- nelibi se mu poradi argumentu.

Stahni si prosim opravnou verzi z

  https://secure.havefun.cz/~aither/vpsadmin-client-2.3.1.gem

Nejdriv odinstaluj aktualni gem:

 # gem uninstall vpsadmin-client

A nainstaluj novy:

 # gem install vpsadmin-client-2.3.1.gem

Jeste chvili pockam, zda se nenajde vice problemu, a pote to nahraju na
rubygems.

> Nejde mi ani stiahnuť download, nejaké problémy s certifikátom:

Mne to aktualne funguje. Nez jsem se k tomu dostal, byla provedena
nejaka zmena v konfiguraci web serveru, takze mozna to je tim.

Jakub