[vpsFree.cz: community-list] docker na debian 8

Tomáš Géci tomas.geci at gmail.com
Thu Mar 17 10:30:47 CET 2016

Ahoj,

co pouzivas ako storage ? Lebo pri dockeri sa mi stavalo, ze fyzicky
storage cez -v parameter je vzdy radovo rychlejsi ako default data volume v
dockeri.
Doporucujem pri spustani kontajneru mapovat storage na fyzicky folder na
VPS cez -v a pripadne porovnat.

https://docs.docker.com/engine/userguide/containers/dockervolumes/

T.