[vpsFree.cz: community-list] Docker - Centos6.7

Jiří Medvěd admin at jirimedved.cz
Wed Mar 2 09:04:57 CET 2016

Ahoj,
jasne, relativne bez problemu viz odpoved na dotaz z podpory.

Pro zbytek :) :

Aktualni verze Dockeru 1.10.x bezi pouze na kernelu 042stab113.11, coz
na pgnd je.

Je nutne minimalne provest tyto dva kroky:

1)
misto overlayfs je potreba pouzit vfs

2)
mount -t tmpfs tmpfs /sys/fs/cgroup
mkdir /sys/fs/cgroup/freezer,devices
mount -t cgroup cgroup /sys/fs/cgroup/freezer,devices -o freezer,devices
mkdir /sys/fs/cgroup/cpu,cpuacct,cpuset
mount -t cgroup cgroup/sys/fs/cgroup/cpu,cpuacct,cpuset/  -o
cpu,cpuacct,cpuset

Viz:https://openvz.org/Docker_inside_CT

Medved