[vpsFree.cz: community-list] Pocet otevrenych soubory

Ondřej Kupka ondra.cap at gmail.com
Thu Jun 23 12:05:46 CEST 2016

Ahoj,

zacal mi padat server s tim, ze mam prilis mnoho otevrenych souboru. Muzu
se zeptat, jaky je limit v kontejneru prosim? Nevim presne, jak to zjistit.
V /proc/user_beancounters mi to ukazuje nejake silene limity a maximum
dosazeny u numfile je 1840, jestli to teda je to spravne cislo.

Dalsi task bude teda si nastavit Nginx, aby nepouzival tolik spojeni do
upstreamu, protoze prave ten upstream server zacal hlasit tenhle error...

Diky!
Ondra Kupka