[vpsFree.cz: community-list] dovecot, thunderbird, self-signed cert ca error

Petr Líbal libal at volfsystems.cz
Tue Jun 14 09:20:50 CEST 2016

Ahoj,
CA přidávat ručně se zkoušel.. (pokud je to ten z
/etc/ssl/certs/dovecot.pem (samozrejme ne ten "private")
popravdě v těch klíčích už trošku plavu :)

generovaný je to takhle pokud se nepletu:

openssl req -new -x509 -days 3650 -nodes -out
"/etc/ssl/certs/dovecot.pem" -keyout "/etc/ssl/private/dovecot.pem"

v /etc/dovecot/dovecot.conf   mám:

ssl_protocol = !SSLv2 !SSLv3

takže žádný starý SSL...

ještě v příloze info z sstools.net
tam to sice píše že podporuju nějaký slabý šifry ale nic zásadního...

jediný cim si nejsem jistej, tak to pise ze to nemohlo overit
certfikacni autoritu ale mam za to ze je to dany tim self-signed ne?
defakto proto to chce potvrdit i tu bezpecnostni vyjimku v Thunder... ?
nebo se pletu?

jak do toho cumim uz druhej den sem cim dal tim vic zmatenej :)

Petr