[vpsFree.cz: community-list] Soft na centrální správu HAProxy

Marcišin, Miroslav me at h00ked.cz
Thu Jun 9 20:53:57 CEST 2016

Ahoj,

já se hlásím, něco podobného by se mi zrovna hodilo, akorát řeším
balancování jednoho webu mezi dvě VPSky, takže to by mohlo můj problém
vyřešit :)

Kdyby bylo potřeba, tak bych mohl i sem tam dát ruku k dílu, nicméně python
bude moje nejslabší stránka - dělám v trojce, ty to předpokládám budeš psát
ve dvojce :)

MM