[vpsFree.cz: community-list] Dotaz - za co se platí?

Pavel Snajdr snajpa at snajpa.net
Thu Jun 9 16:56:40 CEST 2016

Ahojte,

s tema prostredkama se to ma tak - hlavnim kamenem urazu je RAM, disk a
v podstate i CPU cas jsou vedlejsi, protoze jich je vic, nez kolik
velikost RAM dovoli pouzit.

Proto mame k RAMce "nabundlovany" i disk, jelikoz kdybychom ho k tomu
rozsireni RAM nedali, zustane to misto velmi pravdepodobne lezet jen tak
ladem a to by byla skoda.

K dalsi VPSce samozrejme dalsi IP dame, protoze je k ni potreba, pokud
si nekdo zdvojnasobi parametry VPSky, dalsi IP dame, pokud k tomu je
dobry duvod - preci jen, jich neni tolik a chceme zamezit hlavne jejich
plytvanim. V kontextu IP adres se drzime toho, aby se na kazdeho dostala
aspon jedna, ne aby jich dostal kazdy, kolik potrebuje - cili abychom
mohli byt vetsi skupina a bylo nas vic, nez abychom mezi sebou meli par
jednotlivcu, kteri i treba plati nekolikrat vic, nez ostatni.

Historicky je bundlovani resourcu taky potreba tim, ze vpsAdmin nema hw
planovac, dneska uz by se zrejme dalo uvazovat sem tam v opodstatnenych
pripadech prihodit napr. 2GB RAM; ale na neco takoveho zacina uz fakt
byt potreba hw scheduler do vpsAdminu.

Posledni veci dobrou zminit je, ze to s tim rozsirovanim RAM neni az tak
horke statisticky - VPSek, ktere maji nadstandardni velikost (ie. nad
4GB RAM), je minimum - aktualne jich je neco malo nad deset.

/snajpa