[vpsFree.cz: community-list] Dotaz - za co se platí?

Miki miki at it-services.sk
Thu Jun 9 11:12:42 CEST 2016

"prudko individualne" ramku s podporou mozno dohodnes, a mozno aj nie :)
ale hlavny problem je ze diskove polia mozes pridavat prakticky donekonecna
no dalsiu ram do servera neni kam pridat, ta je limitovana,
niekde v kb mozno najdes ake su stroje a kolko jej maju, alebo ta niekto
predbehne a pohotovo hodi link :)))

M.