[vpsFree.cz: community-list] Dotaz - za co se platí?

Matej Snoha matej at snoha.info
Thu Jun 9 10:24:08 CEST 2016

Ahoj, ja to chápem takto:

Ak si chceš znížiť parametre VPS a použiť nevyužité zdroje na nové
VPS, musíš si najskôr napísať na podporu, aby ti zapli možnosť robiť
si ďalšie VPS, potom to môžeš robiť sám cez vpsAdmin.

Nové VPS budú mať len IPv6 adresy, za každú ďalšiu IPv4 sa platí 100
Kč / mesiac a ďalšia VPS je zmysluplný dôvod na pridelenie ďalšej IPv4.

Za "štartovací balík zdrojov" platíš 300 Kč / mesiac a je možné to
škálovať po celých násobkoch alebo aj inak (napr. keď potrebuješ len
viac disku alebo RAM), ale to sa musíš individuálne dohodnúť s
podporou, niečo ako cenník členských poplatkov som nikde nevidel :)

Matej