[vpsFree.cz: community-list] Dotaz - za co se platí?

Vojtěch Sigler vojta at sigler.cz
Thu Jun 9 10:08:48 CEST 2016

Ahoj,

Tohle by asi sice mělo jít na podporu, ale hádám, že si to teď každý bude zkoušet… :)

Je potřeba kvůli vytvoření více VPS o to specificky žádat?

Na VPS jsem si teď pokusně snížil používané zdroje a při pokusu o založení nové VPS dostanu hlášku:

Error message: insufficient permission to create a VPS in this environment

Díky,

Vojta