[vpsFree.cz: community-list] defaultní public ssh klíč ve VPSAdminu

Martin Miksanik miksanik at gmail.com
Sun Jul 31 18:06:49 CEST 2016

Cau,
Od tohoto je prakticky ansible pripadne prikaz: ssh-copy-id
Protoze tech veci pri instalaci stejne delas vice (update, ugrade, vim,
build-essential atd.)

Nebo ja mam napr. u nesystemovych uctu na nasu sdileny adresar, kde klice
sdilim napric servery.
Takze staci pridat sitovy uloziste na home a je vymalovano.

Nebo pokud mas serveru vice, tak muzes resit klice pres LDAP. Moznosti je
mnogo.

Mozna, kdyby bylo nejake dynamicke klikatko, kde by sis mohl zatrhnout,
ktere klice chces pro jednotlive virtualy ala gitlab a deploykeys, ale
podle me to je zbytecne slozite kvuli uplne capine.

To mi uz prijde lepsi moznost si definovat uzivatelske vlastni sablony. A
to jde prakticky resit pres debootstrap atd. uz ted.

S přáním pěkného dne,
Martin Mikšaník

gsm: +420 602 623 934
icq: 311047283