[vpsFree.cz: community-list] [vpsFree: outage-list] NAS read-only, poskozeny filesystem

Miroslav Šedivý sedivy at kvetakov.net
Thu Jul 28 15:30:57 CEST 2016

Ahoj, za me urcite 10Gbit. Preci jen NAS je bonusova vec a ucpana sit
postihne vsechny. Neni to tak? Nejsem proti zálohování dat na NASu, ale
urcite az po upgrade sítě. Takovahle anketa je super, ale navzdory
demokratickým pravidlům, ktera ve vpsfree panuji by se to melo rozhodnout s
nadhledem a ne podle preferenci par diskutujících.

Míra