[vpsFree.cz: community-list] Komerční VPS hosting v Česku - doporučení

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Thu Jul 28 15:20:35 CEST 2016

Toho jsem si vědom, ale neřešme tu prosím SLA, to je off-topic. Zajímaly mě doporučení a případně zkušenosti s poskytovateli.

A snajpo ne, nehledám poskytovatele s SLA co bude mít 30min výpadky každý den a vrátí mi pár korun, hledám poskytovatele s SLA, kterého mi může někdo doporučit, viz. začátek topicu.