[vpsFree.cz: community-list] Komerční VPS hosting v Česku - doporučení

Nikos Timiopulos nikos at manikstudio.cz
Thu Jul 28 14:32:02 CEST 2016

Čau,

čekal jsem nějakou takovou reakci :-) ale berte to jako fakt. Vím co od toho čekat, sám to třeba ani u wedosu nenárokuju, ale na tyhle pofiderní garance dostupnosti hold slyší i moji zákazníci, takže jde mi jen o to, že to mají uvedené v podmínkách a můžu to prezentovat dál. Cesty jako high availability zatím nejsou na stole.

Možná bych ještě upřesnil, zajímají mě primárně lokální dodavatelé, servery ideálně Praha nebo Brno. V mém případě tam poběží web. aplikace, potřebuji 2x CPU (trochu svižnější frekvence 2,4+), 2-3 GB RAM. Toť reakce na některé dotazy, ale klidně doporučujte i poskytovatele mimo ČR, ať z toho mohou těžit i ostatní.

Nikos