[vpsFree.cz: community-list] Mail server a Gmail

Jozef Sroka j.sroka7 at gmail.com
Tue Jul 19 08:20:00 CEST 2016

moja posledna sprava isla zase do spamu, aj ked  dkim a spf je ok
spravil som jeden pokus, posielam tu istu spravu ako predtim ale
necitujem predchazajucu komunikaciu a xml prikladam ako prilohu
mam taky pocit ze sa gmalu nepaci ked niekto posiela hlavicku mailu alebo kod

je to cudne co sa deje stými mailami, z vpsfree casto chodia do spamu

na tej mojej vps som par dni monitoroval sietovu komunikaciu , hlavne
komunikaciu smerom von, pre pripad ze by tam bol nejaky virus a
obchadzal smstp, kontroloval akivitu emailov, aktivitu stranok
nic podozriveho som nenasiel,
upravil som dms o ip6 pre mail spf, pre mail som vytvoril zaznam A,
stale som na jednom blackliste URIBL neviem preco poziadal som o
odstranenie ale nejak to velmi neriesia
dmarc reporty od googlu co mi chodia pisu ze spf a dkim su ok az na
jeden zaznam ktoremu nerozumiem je v prilohe

aktualne gmail niekedy hadze maii do spamu a niekedy nie
v havicke vzdy pise ze dkim a dpf je ok
poslal som na viacere ucty na gmal spravi a kazdy ich oznacil ze niesu
spam a ze su dvolezite tak dufam ze to pomoze

--
S pozdravom
Jozef Sroka