[vpsFree.cz: community-list] {Disarmed} {Disarmed} Re: {Disarmed} {Disarmed} Re: Mail server a Gmail

Jozef Sroka j.sroka7 at gmail.com
Tue Jul 19 07:50:17 CEST 2016

je to cudne co sa deje stými mailami, z vpsfree casto chodia do spamu

na tej mojej vps som par dni monitoroval sietovu komunikaciu , hlavne
komunikaciu smerom von, pre pripad ze by tam bol nejaky virus a
obchadzal smstp, kontroloval akivitu emailov, aktivitu stranok
nic podozriveho som nenasiel,
upravil som dms o ip6 pre mail spf, pre mail som vytvoril zaznam A,
stale som na jednom blackliste URIBL neviem preco poziadal som o
odstranenie ale nejak to velmi neriesia
dmarc reporty od googlu co mi chodia pisu ze spf a dkim su ok az na
jeden zaznam ktoremu nerozumiem
  <record>
    <row>
      <source_ip>2607:f8b0:400d:c09::22c</source_ip>
      <count>1</count>
      <policy_evaluated>
        <disposition>none</disposition>
        <dkim>pass</dkim>
        <spf>fail</spf>
      </policy_evaluated>
    </row>
    <identifiers>
      <header_from>kyborg.xyz</header_from>
    </identifiers>
    <auth_results>
      <dkim>
        <domain>kyborg.xyz</domain>
        <result>pass</result>
      </dkim>
      <spf>
        <domain>gmail.com</domain>
        <result>pass</result>
      </spf>
    </auth_results>
  </record>

aktualne gmail niekedy hadze maii do spamu a niekedy nie
v havicke vzdy pise ze dkim a dpf je ok
poslal som na viacere ucty na gmal spravi a kazdy ich oznacil ze niesu
spam a ze su dvolezite tak dufam ze to pomoze

--
S pozdravom
Jozef Sroka