[vpsFree.cz: community-list] MUC

David Toman david at idkfa.cz
Wed Jan 27 20:35:09 CET 2016

Roky používám Openfire. Je to sice v Javě, takže nějakou režii navíc to
má. Mrzí mne, že to neumí virtualhost. Jinak webová administrace je
vcelku přívětivá, má to mraky transportů, ani to nepadá. Co se týká
migrace, tak nevím co všechno tam máte, ale pokud by se dal vytáhnout
seznam uživatelů, hesla a jejich roster, jde to pak naimportovat.