[vpsFree.cz: community-list] MUC

J0hn at seznam.cz J0hn at seznam.cz
Wed Jan 27 19:01:28 CET 2016

An HTML attachment was scrubbed...
když jsem se pokoušel připojit se před delší dobou, tak se mi taky nezdařilo přihlásit na vpsFree server. Využil jsem MUC Southprague a jedu přes něj.
Asi Ti to moc nepomůže, ale jestli je problém mezi klávesnicí a židlí, tak by Tě mohlo uklidit, že jsou tu i jiný trubky ;-)
John

--
Odesláno aplikací Email ze systému Android. Omluvte prosím moji stručnost.