[vpsFree.cz: community-list] amavis a "BAD HEADER"

Petr Líbal libal at volfsystems.cz
Tue Jan 26 22:04:01 CET 2016

Ok, IP vyřešena použitím webmailu.

a AIX7.1 ? google tvrí že "Open, secure, scalable, reliable UNIX
operating system for IBM Power Systems servers"

ale to je otázka na fs.mfcr.cz, od nich to chodí.

asi sem fakt natvrdlej ale furt mi přijde, že ke mě ty maily už choděj
nakopaný. Nebo to jen nedokážu správně "přijmout" a je to problém někde
v postfixu?

asi na mě musíte jak na blba :)

P.