[vpsFree.cz: community-list] amavis a "BAD HEADER"

Petr Líbal libal at volfsystems.cz
Tue Jan 26 20:56:14 CET 2016

Ahojte,
neřešil jste někdo problém že by vám amavis označoval "dost" emailů že
mají špatnou hlavičku?
vše se sice doručí kam má, ale je to označené v předmětu a zárověn
přijde i kopie do spamu, což je dost otravné.
našel sem sice takový menší workaround a to:

$final_bad_header_destiny = D_PASS;  překlopit (amavis.conf)na

$bad_header_quarantine_to = undef;

ale to jen zlikviduje kopii do spamu, mail je stále označen v předmětu->
stále otravné.

už si začínám myslet že mám někde něco nastaveno blbě já, protože i
emaily z finančáku mi tam padaj..(jinac seznam, gmail atd. vše OK)

pro info. používám setup ISPconfigu postfix/amavis/spamassassin+DMARC na
ubuntu 14.04, vše aktuální...

ještě vzorek "postižené" hlavičky

http://pastebin.com/NHM1adT4

tak kdyby někdo nějaké tipy...