[vpsFree.cz: community-list] Debian, staré jádro po dist-upgrade

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Thu Jan 21 14:21:20 CET 2016

vpsFree běží na kontejnerové virtualizaci. Všechny virtuály mají jedno
společné jádro, pod kterým běží odděleně uživatelské prostory uživatelů.
Jádro tedy není možné individuálně vyměnit.

Je možné si ale spustit plný virtuál pod KVM a tam si dát vlastní jádro
nebo úplně jiný systém. Viz kb.vpsfree.cz.
--
Petr Krčmář
vpsFree.cz