[vpsFree.cz: community-list] linux admin

Stepan Liska stepan at comlinks.cz
Tue Jan 19 13:08:54 CET 2016

Ahoj,

Hledám někoho na příležitostný zástup v případě kdy chci jet na
dovolenou, jsem nemocný apod. Pokud byste měl někdo zájem, prosím,
napište mi na stepan at comlinks.cz.

Přehled správy:
- místo zásahů: zpravidla vzdáleně SSH/OpenVPN+SSH (99%), v případě
průšvihu většího - Praha
- spravované OS: Debian, RHEL, RouterOS
- oblasti správy: lokální sítě, VPN (OpenVPN, IPSec), firewall
(shorewall, iptables), OSPF, SMB, DNS, Apache, SQL (MySQL/MariaDB,
PostgreSQL, Oracle), backup (Bacula, ccollect, tar, ...), virtualizace
(KVM, XEN)
- hlavní podmínka: podepsané NDA - správa je vykonávána u zákazníků

Peníze podle dohody. Předpokládám nějaký paušál za "bytí na telefonu",
plus výkony účtované sazbou za hodinu.

Podrobnosti atd. soukromě na emailu.

Doufám, že to nebudete brát jako SPAM, případně mi vynadejte.

Díky,
Štěpán.