[vpsFree.cz: community-list] změna hostname po restartu

Daniel Mičík daniel at micik.cz
Mon Jan 18 10:53:13 CET 2016

No pokud máte FQDN, které se ideálně nastavuje takhle
<http://www.rooot.net/en/geek-stuff/linux/13-change-hostname-fqdn-debian.html>,
tak u VPSFREE je prostě situace taková, že po restartu je přepsán záznam v
etc/hosts - hostname pokud si pamatuju zůstává a lze jej definovat v adminu
vpsfree. Pouze hostname je však pro FQDN málo.

Mně se k tomu admini VPSFREE vyjádřili v tom smyslu, že to tak je a nikdo s
tím nic nenadělá. Bylo by fajn, kdyby poskytli skripty, které po restartu v
rámci /etc/init.d/. hosts upraví.

Já ale takový skript nezvládnu vytvořit. Umí někdo konkrétní skript?

Dan Mičík

(ahoj Vašku :) )