[vpsFree.cz: community-list] Přednášení na InstallFest 2016

Petr Krcmar petr.krcmar at vpsfree.cz
Tue Jan 5 11:31:29 CET 2016

Hezký den všem,
   nový rok je tu a s ním i další linuxácké konference. Vloni se nám
březnový InstallFest hodně vydařil [1], letos to chceme zopakovat.
Určitě se mezi vámi najdou další šikovní admini, kteří mají co říct
ohledně provozu nějakých super technologií, které běží třeba u vpsFree
nebo jinde. Já už jsem zadal přednášku o Let's Encrypt, teď je to na vás
[2].
   Nemusíte se toho bát, je to poměrně malá akce asi pro sto lidí, máte
možnost oslovit zajímavé publikum a vyzkoušet si přednášení. Doporučuji
se podívat na přednášky z loňského roku.
   Rád bych zase sestavil nějakou skupinu přednášejících a workshopistů
za vpsFree.cz. Registrovat se můžete do pátku, dejte prosím vědět sem do
listu, že máte v plánu přednášet. Ať máme přehled, díky všem za pomoc!

[1]: https://blog.vpsfree.cz/byli-jsme-na-konferenci-installfest-2015/
[2]: http://installfest.cz/if16/cfp
--
Petr Krčmář