[vpsFree.cz: community-list] Docker verze

Jakub Skokan jakub.skokan at vpsfree.cz
Thu Feb 11 19:50:58 CET 2016

Ahoj,

On 02/11/2016 12:43 AM, Vítězslav Tajzich wrote:
> snazil jsem se napojit docker cloud, kde je moznost misto AWS, digitalocenu apod zvolit vlastni VPS.
>
> To se mi sice povedlo, nicmene k fungovani to potrebuji docker ve verzi 1.9.1 a vyssi.
>
> Jak to vidite s vyhledem na zprovozneni novejsiho dockeru?

Aktualne prechazime na kernel 2.6.32-042stab113.11, pod kterym by mel
docker 1.9 fungovat, ale nikdo to afaik neoveroval.

Zatim je ten kernel na node1.brq, node3.prg a node8.prg. Dalsi nody
budou nasledovat, ale muze to trvat nekolik tydnu. Videl bych to tak, ze
zitra aktualizujeme playground, tam si muzes vyzkouset, jestli to vubec
funguje a az pak bychom resili produkci (s konkretnim VPS ID na podpore).

Jakub