[vpsFree.cz: community-list] Clenska schuze

Michal Zobec (ZOBEC Consulting) michal.zobec.news at gmail.com
Wed Dec 28 17:50:57 CET 2016

Ahoj,

Podle mne ve stanovách může být že se hlasuje pouze elektronicky. Příklad si můžeme vzít z elektronického bankovnictví, včetně autorizace s pomocí SMS.

Co se týče ověření identity, tam to lze řešit tak, že přihlášku musí člen zaslat oscanovanou s digitálním podpisem od nějaké důvěryhodné CA, případně lze udělat vlastní síť členů pro autorizaci. Případně lze posílat přihlášku oscanovanou, jejíž fyzický originál byl ověřen notářem (třeba na české poště).

Jinak jsem koukal na stanovy pilsfree a je to tak, používají online hlasování:

http://www.pilsfree.net/spolek/stanovy/
ČS se může uskutečnit i hlasováním za použití síťového prostředku komunikace na dálku (dále jen „virtuální ČS“), který je všem členům Spolku dostupný. Hlasovat o Stanovách, volbách, odvolání či jmenování a o záležitostech v odst. 6 tohoto článku není možné na virtuální ČS.
Virtuální ČS:
podmínkou platnosti hlasování virtuální ČS je účast nejméně 5 % všech členů Spolku. Rozhodným okamžikem je zahájení hlasování. Členové přijatí do Spolku po rozhodném okamžiku nemají hlasovací právo;
návrh je přijat, hlasuje-li pro něj nadpoloviční většina všech účastníků virtuální ČS;
lhůta pro hlasování na virtuální ČS je 14 dní, hlasování je neveřejné.

…

s přátelským pozdravem | best regards

Michal Zobec | Senior IT Consultant, Project Manager
Mobil: +420 608960987 | Email: michal at zobec.net
LinkedIn | Na volne noze

ZOBEC Consulting | Renneska trida 393/12, 63900 Brno, Czech Republic
web | blog | virtuální pc
Facebook | Twitter | LinkedIn | Google+

Plánovaná nepřítomnost | Planned absence
21.12.2016 – 5.1.2017
…