[vpsFree.cz: community-list] Samba do VPS

Pavel Dvořák pavel at pavel-dvorak.cz
Sun Dec 18 23:08:47 CET 2016

Dne 18. prosince 2016 8:53 Petr Krcmar <petr.krcmar at vpsfree.cz> napsal(a):

> Je to tak, měl by ale fungovat nástroj fusesmb, který používá standardní
> rozhraní FUSE a nevyžaduje vlastní modul.
> --
> Petr Krčmář
> vpsFree.cz

Petře a máš někde nějaký příklad použití? Nainstaloval jsem si ten fusesmb
ale nenašel jsem nikde funkční příklad připojení disku. Dík za nasměrování

Dne 18. prosince 2016 12:20 Stepan Liska <stepan at comlinks.cz> napsal(a):

> Ahoj,
>
> BTW, pokud bys nutně nepotřeboval zrovna Sambu, tak pokud vím, Wedos disk
> umožňuje i FTP a rsync. (NFS slibují už 5 let a pořád nic, takže s tím bych
> nepočítal.)
>
> Š.

Štěpáne potřebuji to mít namontované jako disk resp. přístupné ve složce
kdykoliv si vzpomenu a FTP tak nejde - teda pokud vím a rsync budu používat
na zálohování... (ano NFS slibují 5 let a stále nic to mě mrzí :( )

díky všem za rady

Laupe