[vpsFree.cz: community-list] Přesměrování SMTP na jiný server

Miroslav Šedivý mira at kvetakov.net
Fri Dec 9 16:17:49 CET 2016

Ahoj, omlouvám se za hloupý dotaz.

Potřeboval bych nějak transparentně přesměrovat odesílání mailů na jiný
server. Na VPS jsem hostoval neaktualizovaný Wordpress, který vesele
spamoval a teď neodešlu mail vůbec nikam. Samozřejmě jsem to už napravil a
server už nespamuje.

Problém je ten, že na některých blacklistech a taky u Googlu pořád visím.
Nedalo by se nějak jednoduše přesměrovat odesílání mailů z PHP na jiný SMTP
aniž bych musel upravovat každou aplikaci zvlášť.

Jiný server s dobrou reputací mám, v tom problém není. Jen nevím jestli na
to jít přes iptables, nebo místo sendmailu dát skript, který to zařídí.

Moc dík za každou radu.

S pozdravem
Miroslav Šedivý