[vpsFree.cz: community-list] Gentoo - gcc - oom kill

Ivan Moucha minowara at gmail.com
Wed Dec 7 11:06:14 CET 2016

Ahoj,

ti zvas co provozuji Gentoo na VPS, nesetkali jste se s touto chybou pro
kompilaci:

*Out of memory* in UB 6487: *OOM killed process* 12810 (*cc1plus*) score 0
vm:814196kB, rss:767288kB, swap:0kB

stava se mi to pri kompilaci baliku sys-devel/llvm a dev-libs/boost.

Doopravdy dochazi k vycerpani pameti behem kompilace a ocividne tomu 4GB
RAM (3G free) nestaci (viz free -h).

              total        used        free      shared  buff/cache
available

Mem:           4.0G        982M        3.0G        179M         63M
2.9G

Swap:            0B          0B          0B

Nemate nekdo nejaky hint jak to uchodit/optimalizovat aby to bylo
zkompilovatelne?

Parametry GCC uz jsem zkousel optimalizovat, ale nebyl jsem moc uspesny.
Uvolneni pameti na 3.8G taky nepomohlo.

Zkusit nechat zapnout swap? Todle jsem jeste nezkousel.

Diky za pripadne napady

Ivan