[vpsFree.cz: community-list] MySQL vs PostgreSQL - systémové nároky a replikace

Lukáš Jelínek - AIKEN lukas at aiken.cz
Fri Dec 2 17:28:34 CET 2016

Ahoj,
můj aktuální postoj je takový, že MySQL a jeho klony dávám jen tam, kde
to musí být (někdo to vysloveně požaduje nebo to musí běžet v prostředí,
kde nic než MySQL není). Jinak používám PostgreSQL, který se ukazuje být
naprosto spolehlivý (včetně replikace - zatím jsem ale používal jen
master-slave), což se o MySQL říct rozhodně nedá - tam už jsem se peklil
s kde čím, včetně záhadně padajících replikací.

Lukáš Jelínek