[vpsFree.cz: community-list] Budoucnost OpenVZ

Ondrej Beranek rainbof at gmail.com
Wed Aug 31 14:51:50 CEST 2016

V praci mi dobiha vmware 5ka prijde novej stroj novej is novy vsechno.
Proxmox me celkem zajimal uz driv.
Zajimalo by mne jak se v linuxu resi takove ty hp tooly na sledovani stavu
systemu a manipulaci s polem. Nasel jsem par commandline toolu ale zda se
mi ze nejsou stejne funkcni jako ta jeich klikatka.

Co se sw raidu tyka tak mi vzdycky prislo ze pod databazi jsou o par levelu
horsi nezli hw raidy. Jediny proti u hw raidu me napada moment kdy mam
linux protoze tam nejsou tooly jako na windows umoznujici s raidem
manipulovat a diagnostikovat za chodu. (A samo situace kdy mam 3 servery
kazdej jinej vyrobce)