[vpsFree.cz: community-list] Budoucnost OpenVZ

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Wed Aug 31 10:58:42 CEST 2016

Zdravím, díky za odpověď. To, co mi nabízíte, aktuálně na firmě běží a běží
to dobře. Přemýšlím ale, jak na konci cyklu dál a proto mě zajímá
životaschopnost opensource (proxmox) vs komerčního (vmware) v reálném
provozu na takto relativně malém řešení.

Prostě se ptám, jestli si už někdo troufl to nasadit naostro a jak
dlouhodobě dopadl ;).

P.

mrpear at mrpear.net

web, webdesign, web-aplikace: