[vpsFree.cz: community-list] Budoucnost OpenVZ

Vaclav Dusek Vaclav.Dusek at cz-pro.cz
Wed Aug 31 10:46:37 CEST 2016

Dobry den,

pokud se jedna o dulezite firemni systemy, tak bych zacal tim, ze bych
oslovil fi, napr. Dell a nechal si od nich zpracovat nabidku na HW a SW
od VMware - 2 servery, 2 diskova pole (iSCSI nebo FC)

Jinak bych se do toho pustil v Proxmoxu s vyuzim informci z predchozi
konzultace

Vse je o penezich a analyze rizik jednotlivych reseni