[vpsFree.cz: community-list] Budoucnost OpenVZ

Pavel Hruška mrpear at mrpear.net
Tue Aug 30 20:19:35 CEST 2016

Mohl by se někdo více rozepsat o zkušenostech s PROXMOX? Používáte free
nebo placenou distribuci? Je to použitelné do reálného provozu jako náhrada
malého clusteru (2-3 nody, HA, do 10 VM) místo např. VMWare? Uvažuji
výhledově o změně a na první pohled to vypadá solidně.

Díky,
P.

Pavel Hruška
http://www.mrpear.net